Tamperelainen startup-yritys TeamUp pyrkii sponsorointimarkkinoinnin pääpeluriksi Microsoftin siivittämänä

10.6.2014

TeamUp, ConnectUSA ja Microsoft kertovat uudesta Windows Phone -sovelluksesta sekä TeamUpin kansainvälistymissuunnitelmista keskiviikkona Yhdysvaltain suurlähetystössä lehdistölle.

Tredea Oy järjesti maaliskuussa Yhdysvaltain Suomen suurlähetystön pyynnöstä Tampereen ConnectUSA-tapahtuman, johon osallistui noin 200 henkilöä 150 yrityksestä. Tilaisuudessa  suurlähetystön henkilökunta keskusteli kahden kesken kaikkien halukkaiden kanssa speed date –tyyppisellä kolmen minuutin kierrolla. Teamupin Donna ja Kimmo Kivirauma käyttivät tilaisuuden hyväkseen  ja keskiviikon lehdistötilaisuudessa Helsingissä kuullaan miten heidän pikadeittinsä on konkretisoitunut yhteistyöksi Microsoftin kanssa.

Donna ja Kimmo Kivirauman elokuussa 2012 perustaman startup-yrityksen tavoitteena on olla maailmanlaajuinen edelläkävijä sponsoroinnin  markkinoinnissa ja fanien sitouttamisessa. Tätä varten yritys on kehittänyt fanituspalvelu TeamUpin (www.tmup.co), josta fanit ja sponsorit löytävät parhaiten mielenkiintoisia paikallisia ja  kansainvälisiä urheilujoukkueita,  urheilijoita, muusikoita ja taiteilijoita.

 ConnectUSA–ohjelma on Yhdysvaltain suurlähettiläs Bruce Oreckin käynnistämä hanke, joka pyrkii löytämään uusia innovatiivisia tapoja rakentaa yhteyksiä suomalaisten ja yhdysvaltalaisten yritysten sekä alueiden välille. Ohjelman tavoitteena on lisätä kaupankäyntiä ja investointeja Suomen ja Yhdysvaltain välillä, kumpaankin suuntaan.

 Microsoft on vuonna 1975 perustettu maailman johtava ohjelmistotuotteiden, -ratkaisujen ja –palvelujen toimittaja, joka auttaa yrityksiä, organisaatioita ja ihmisiä hyödyntämään tietotekniikan mahdollisuuksia uusilla innovatiivisilla tavoilla.

 Lisätiedot:
Donna Kivirauma, puhelin 0400 339 239, donna@teamup.fi